Ksenoniniai / bi-ksenoniniai žibintai

Naktis tampa diena

Tai užburia tarytum spektaklis! Pirmiausia žibintai pakyla, paskui nusileidžia, tada suranda savo idealią poziciją ir šviečia balta šviesa. Automobiliam pritaikytų ksenoninių žibintų gimimo data – 1991 metai, kai jie debiutavo 7 serijos BMW modelyje. O veikia jie taip: žirnio dydžio stiklinėje kolboje tarp dviejų elektrodų atsiranda elektros išlydžio lankas, kurį supa ksenono dujos – iš čia kilęs ir pavadinimas. Uždegimui būtina labai aukšta įtampa, taigi būtinas elektroninis valdymas. Kad neakintų kitų vairuotojų, šiems žibintams būtinas apšvietimo nuotolio  reguliavimas ir apiplovimo įranga. Paprastuose ksenoniniuose žibintuose tolimosioms šviesoms naudojamos halogeninės lemputės, tuo tarpu biksenoniniuose tolimosioms šviesoms naudojamos taip pat ksenoninės lempos.


FOTO: ksenoniniai žibintai, sumontuoti į penktos serijos BMW, palyginti su halogeniniais, šviečia pustrečio karto ryškiau



FOTO: halogeninės šviesos



FOTO: ksenoninės šviesos.  Šviesos skirtumas: halogeninių žibintų šviesa geltonesnė, o ksenoninės lempos šviečia baltai ir toliau

Išvada: ksenoniniai žibintai šviečia 2,5 karto šviesiau nei halogeniniai, jie yra paprasčiausiai šviesesni ir geresni.
4064 Lt už ksenoninius žibintus, įmontuojamus į VW Golf, yra investicija į geresnį saugumą, juo labiau, kad gerai apšviečiami ir kelio vingiai.


Informacija iš Vikipedijos

Domenas autozibintai.lt yra parduodamas arba nuomojamas.

Kontaktinis telefonas: +370 600 00225

Domain autozibintai.lt is for sell or rent.

Contact phone: +370 600 00225